Sivut

perjantai 28. kesäkuuta 2013

Ostoksia 2.

Jatkan vielä vähäsen näiden ostosten esittelyä. :)

Viimein sain hankittua lisää twilight leffoi sekä
Pretty Little Liars. myös nämä olen tilannut cdon sivuilta. :)

Tilasin tämmöisen kuvakirjan ifolorilta,
oli jokin tarjous niin oli edullinen.
Tosi hienosti nuo kuvat näkyy näissä kirjoissa,
näytähän vois tilata useemmanki jos on liian laiska
teettään kuvia erikseen sekä laittaan niitä vielä
albumiin. :) tän hinnaksi jäi n. 15e. ja on kokoa A5.



Iha ensimmäinen Cheek levyni. :D en voi uskoa että tällasen mä ostin.
Jos joku ois tullu mulle sanoon pari vuotta sitten että omistan
tän levyn ny ni en todellakaan ois uskonu. :D 

Kirja, n. 10e cdon
Tilasin kirjan suurimmaksi osaksi sen takia,
koska olen suur twilight fani. :D
tämä kirja ainaki täl hetkel on osoittautunut hyväksi. :)

Löysin Muhokselta yheltä kirpparilta muutaman
hyvä kuntoisen laukun. Tän hinta oli muistaakseni n. 2e.
Ja tykkään tästä väristä kovasti. :)




Tämä laukku on myös Muhokselta. hintaa tais olla kans jtn 2 e.
Tää on mulla käytössä, ihan hyvän kuntonen myös. :)


Tässä nää mun ostokset oli nyt tällä kertaa. :) ehkä vielä heinäkuussa löytyy jotai ylisöpöö.
Ainakin lauantaina ollaan menos ostaan mieheni kummitytölle ristiäislahjaa, taino lahja jo
on mut siihe viel jotain pientä. :) 

♥ Merja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Olen iloinen jokaisesta lukijasta ja että joku näkee vaivaa ja viitsii kommentoida :)