Sivut

maanantai 15. heinäkuuta 2013

Söpö ristiäislahja


Innostuin kokeilemaan kaikkea uutta kummipoikani ristiäisiin lahjaksi.
Tässä yläpuolella olevassa paidan suunnittelussa meni aikaa.
Yritin etsiä yksinkertaisia ja helppoja ohjeita netistä, mutta kaikki
oli jotenkin tosi vaikea lukuisia. :/

No onnekseni löysin sitten youtuben avulla englannin kielisen
yksinkertaisen ohjeen. :) Ja olen tyytyväinen lopputulokseen,
koska oli eka kertani ku tein mitään tällasta. :D

Loppuun vielä kuvia, mitä muuta pientä tein. :)





Mieheni osti tuon valokuva-albumin joka oli kans supersöpö. :)
Ja jos jollaki on menny ohi, niin ristiäiset oli jo viime kuussa,
mutta minulla ei ole ollut vaan yksinkertaisesti aikaa
paneutua täysillä näihin postauksiin. :)

Mukavaa alkavaa viikkoa! (:

♥ MERJA

2 kommenttia:

  1. Vau! Sä oot taitava neulomaan! Tosi kauniita! :) Mä en oo syntyny yhtään puikot kädessä, mutta ihanaa ihastella toisten taitoja! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos! :) on kivaa kuulla että joku muukin tykkää. :) Mä taas tykkään virkkaamisesta ja neulomisesta tosi paljon ja oon aina valmis oppiin uutta. :) Ja nää tuotokset onnistu yllättävän hyvin kun ottaa huomioon etten aikasemmi ollu ees tehny noita. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Olen iloinen jokaisesta lukijasta ja että joku näkee vaivaa ja viitsii kommentoida :)