Sivut

tiistai 22. huhtikuuta 2014

Koruilu vimma!



Hei jälleen! 
Viikkoihin on taas mahtunu paljo puuhaa. Piakkoin lähestyy matkani Kemiin, lapsuuden kotikaupunkiin, sitä ootan innolla.

Ylhäällä olevassa kuvassa on muutama aikaansaannokseni näin työttömänä.
Sain idean Lemmen viemää katsoessani, kun siinä yks tyttö teki
harrastuksena koruja.
Olen hirveenä tilaillut eri korufirmoilta korutarvikkeita ja
noita oon sitten innolla väsännyt. :)
Tällä hetkellä noi on parhaimmat mitä oon saanut aikaseksi! :) 
Ihan itseni iloksi ja lahjaksi teen. :D 

Muuten viikot on menny iha jees, oon vaa kotona tehny niitä tavanomaisia askareita mitä ny jokainen. Päivät on suurimmaksi osaksi kulunu koruja tehdessä, tottakai. Vähän jo kesä näyttää tulojaan, siitä mun nuhakin jaksaa muistuttaa. :D 

Mummoni täyttää ensikuussa, 65v ja olen hänelle suunnitellut korua.
Ja olenkin sen myös tehnytkin.

Ja yritin netistä kattoo isoa lahjarasiaa, mutta kaikki olivat niitä peruskokoja. Niimpä päätin innostuksen lomassa tehdä myös lahjarasian.
Ensimmäistä kertaa kokeilin tehdä lahjarasian kirjasta. 
Se oli yllättävän helppo ja mukava työ vaikka netissä ohjeita
lukemalla saa ihan toisenlaisen kuvan.

Lahjasta kuvia laitan sitten äitienpäivän jälkeen. :) Mummoni ei käytä nettiä,
joten lahjan pystyin helposti sanomaan. :D 

Tämän vuoden äitienpäivä on siitä minulle tärkeä, että pystyn sen viettämään äitini ja mummoni seurassa. Olen viimeksi äitienpäivää viettänyt Kemissä tyyliin ku olin 18v. :D eli siitä on todella aikaa...

Perhe on tärkein. ♥

1 kommentti:

  1. Oi sinultakin postaus pitkästä aikaa.. Tosiaan enpä ollu huomannukaan, kun moneen päivään ehtiny selaamaan uusia kirjotuksia kun olin siellä sairaalassakin...

    Laitahan lisää kuvia koruista!! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Olen iloinen jokaisesta lukijasta ja että joku näkee vaivaa ja viitsii kommentoida :)