Sivut

perjantai 21. marraskuuta 2014

Vauvakuume!

Se tosiaan minulla on, eikä mikään pienimuotoinen, haha. :D
Rakastan lapsia todella paljon, ja aina ku nään vauvan, ne on vaa nii lutusia. :')

En elämältäni toivo mitään muuta kuin hyvää ja luotettavaa kumppania
sekä lapsia. Siitä on mun täydellinen elämä tehty! :)
Kun ei vielä lapsia lähitulevaisuudessa niin ainakin voin vähän helpottaa mun
oloani tekemällä ihania vauvan vaatteita ja asusteita. ♥♥♥


Tämä ihana mekko tulevaisuuden tyttärelleni. ♥
Elämäni ensimmäinen virkattu mekko ja
olen todellakin ylpeä tästä tuotoksestani!



Nämä tein ystäväni tytölle. :)


Ja tässä ihanan vaaleanpunainen kori ystävälleni. ♥

Olivatko vaaleanpunaiset unelmat mieleenne? :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Olen iloinen jokaisesta lukijasta ja että joku näkee vaivaa ja viitsii kommentoida :)