Sivut

keskiviikko 18. helmikuuta 2015

Matkani Suomesta Marokkoon


Olihan se kokemus.
Ei ollut mitään hirmu jännitystä matkan aikana.
Norwegian lentokoneella matkustin ensin Barcelonaan ja sieltä jatkoin
iltalennolla Royal Air Maroc koneella kohti Casablancaa. :)


Barcelonassa ihmiset olivat vaan tosi tylyi, koska mun piti siellä vaihtaa bussia käyttäen terminaalista toiseen niin enhä mä ees tiennyt mikä bussi se on ja mistä se ees lähtee. :D mulle vaan osoiteltiin sormella "green bus" ja sit näytettii sormella. :D
nii siel näytti olevan muutama "green bus" :D haha

Sit olin jo bussissa ja kysyin meneekö tää terminaalille ni kuskikaa ei ees tienny, olin sillee että aaivan :D no mentii taas kyselee joltai ja sit se näytti samaa bussia ja se meniki sinne toisee terminaaliin, oli kyl semmone kokemus ettei paree seuraaval kerral kysyä yhtään mitää :)

Mä tykkäsin tosi paljon Royal Air Marocin lennosta siel sai ruuat ja kaikki siihe hintaa mitä maksoin lennosta. :) tosin satuin juomaa coca colaa loppua kohden ni tottakai sillo tuli kauhee pissahätä ku lento oli laskeutumassa oli kokoaja semmone olo et ny tulee housuu :D
sitku laskeuduttii ja näin wc:n terminaalis ni äkkiä sinne :D


Kuvassa marokkolaista teetä ja kotitekoista leipää namnam. Oli siis aivan taivaallista en oo moista maistanutkaan. Ehkä saan joskus ohjeen leipään. ;D Mutta tee oli yllätys minulle, koska en oo ikinä tykännyt teestä mitä oon täällä kotosuomessa juonut. Kaikki oikeesti maistuu ku jolleki kuumalle vedelle ei siis mitää makua ja jos on makua se on pahaa yak. :D Mut olin toki epäluuloinen aluksi mutta tää tee osoittautui todella hyväksi ja voisin joka päivä juoda. :) 




Oltiin Casablancas siellä lähellä hiekkarantoi missä oli Mall, ostoskeskus vai mikä se ny oli. Niin siellä oli tuommoinen esitys meneillään. Oli kyl tosi näyttävä ja löytyy videokuva materiaaliakin. :)

Paikan pääl näytti paaaljo upeemmalta mitä kuvissa oli niin kiiltävät lattiatkin. :D

Laitan lisää kuvia seuraavaan postaukseen. :)
muuten tulee liian pitkä stoori ja ketää kiinnosta :D

Mut oli kyl unohtumaton matka. ♥♥♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Olen iloinen jokaisesta lukijasta ja että joku näkee vaivaa ja viitsii kommentoida :)