Sivut

perjantai 8. helmikuuta 2013

Karkki korviksia ja koulua

Niin, viimein sain tehtyä niitä korviksia. En ole ikinä ennen tehnyt korviksia,
että niihin nähden noi korvikset on aikas hienot. :D
Ois varmaa helpommallaki päässy, mut netis oli niin herkullisen näkösiä
karkkikorviksia, että oli ihan pakko iteki kokeilla. :)

Eka ajattelin kun ne ohjeet näytti niin selviltä ja helpoilta että kumminki olis
kaikkea muuta ku helppoo. :D mutta yllättävän hyvi onnistu,
eikä ees hermot menny. :)


Tässä korut on vaa muotoiltu ja paistettu uunis, eli en oo vielä laittanu 
kiiltävää lakkaa päälle. Siks näyttävät hieman tökeröiltä. 
Ja huomasin myös sen että sormen jäljet jäi osaan, ois pitäny
sivellä jollai siveltämällä kylmää vettä. Mutta noi on nii pienii ongelmii 
ku en mihkää myyntiin ollu pistämäs näitä. :) 
toki jos joku haluis ostaa ni voisin myydä. 

Eile liimailin korvispiikit paikoillee ja osaan laitoin ne koukutkin. 
Ja tänään kokeilin myös kakkuversioo korviksista. Toki teen osasta varmaa 
kaulakorun, tuntuu jotenki helpommalta mitä noi korvikset. :D 

Mitäs ite tykkäätte? :) 

Ja oli tänään talousosaamisen näyttö. Se oli semmonen ylimääränen 
verkkokurssi ku minulla on käytyny jotku tietyt kurssit. 
Ja ihan mukava kurssi kaikin puolin oli. Ja arvosanaksi tuli 3. :) 
Olen todella ylpee. 

Eile oli vähä huono pv, ja sitku tulin kotiin ni mun rakas sisko 
oli lähettänyt minulle kirjeen ja sen mukana tuli pitsinauhaa, 
pallokuvioista nauhaa ja jtn sifonki tyylistä nauhaa.
Tosi kiva yllätys, päivä muuttui vain paremmaksi. :) ♥

Ja tässä yksi sisustus ostos mitä olin jo pitkään katsonut kaupas 
mut ei ollu vaan rahaa :D 

"Love will keep us together" ♥
-merja



2 kommenttia:

  1. Ihania tommoset sisustus kyltit, mulla on niitä aika monta, harmi vaan ettei kaikki mahdu seinille :D

    VastaaPoista
  2. Nii. Mäki niitä oikein haalin. Loppuu vaa seinät kesken. :D Mun pitäs kiertää kaukaa kaikki sellaset kaupat misä myydään kylttei/tauluja. :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Olen iloinen jokaisesta lukijasta ja että joku näkee vaivaa ja viitsii kommentoida :)