Sivut

lauantai 23. helmikuuta 2013

Talviloma alun fiiliksiä

Ihanaa, viimein tämä odotettu loma alkoi. :)

Tämä kuva otettu reilu vuosi sitten kun 
olin Kemiin päin matkustelemassa. :)

Muutamat päivät koulussa olivat todella TYLSIÄ. Mielummin olisin ollut kotona
ja tehnyt jotain järkevää. Torstaina menin klo10 kouluun, nii sinneki piti 
raahautua 2TUNNIN takia! Ei tsiisus.. ei semmoses ajassa kerkee yhtää mtn 
tekemään, nii turhaa. :/ Ja melkee sama määrä tuntei oli myös perjantaina,
mutta silloin kerkesi jtn tekemäänkin. Vaikkakin eka tunti meni sillee, 
että pystyi melkein koko tunnin pelaan facebookis pelei. :D Että joo. 

Mun asemas joku olisi varmaan ollut iloinen ettei tarvinnut heti ruveta 
opiskeleen, mutta mä niin vihaan sellasta odottamista,
että ope antais tehtävii. Ku jos taas kiltisti olisin vaa istunut tekemättä 
yhtää mtn, nii väsymys ois voittanut ja sit olisi ketuttanut entistä enempi. 


Mutta niin. Nyt nautitaan lomasta. Pitäisi loman jälkeen alkaa etsiin sitä 
toppipaikkaaki, ja käydä kyselemäs mihkä sitä pääsis. Mun juttu ei oo 
yhtää tää visuaalinen toppi, mä en vaa osaa. :D Joillaki ihmisil se vaa 
tulee luonnostaan, minulla sitä ei ole ollenkaan. :D
Mutta ei haittaa, kaikissa asioissa ei voi olla hyvä. :)


Lakkasin juur tän viikon alus kynnet. Ihana kiiltävä lakka! Ostin tokmannilta, 
maksoi vain euron. :D Oli halpa nii siks ostin. Ja lisäksi ostin myös luomiväriä.
Laitoin luomiväriä yks pv ja huomasin illalla, että luomiväri oli pysyny melkeen
samana. Ihmettelin suuresti, kun oli nii edullinen ja minulla kaikki luomivärit
kuluu aina parin tunnin sisää. :D 

Mukavaa viikonloppua kaikille! Kukahan Putouksessa tänään vie voiton? :)
Iiiihana Karim 
Enää en oikein osaa sanoa kumpi on suosikkini, kummatkin yhtä hyviä!! 

- merja (=

2 kommenttia:

  1. Inhoan kanssa tollasta odottelua ja facebookissa ei saisi istua vaikka on tehnyt kaiken, huoh :D
    Oikea henkilö voitti putouksen :)

    VastaaPoista
  2. No eipä se ope mtn ees sanonu. Ei näkyny lukkoa näytössä. :D oli se eka tunti sen verra puuduttava. Nii voitti oikee henkilö.
    Vaikka oli se Sikiökin hyvä. :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Olen iloinen jokaisesta lukijasta ja että joku näkee vaivaa ja viitsii kommentoida :)