Sivut

lauantai 25. toukokuuta 2013

Kohta alkaa loma!

Olen tässä viime päivinä puuhastellu kukkien keskellä
ja juossu mehiläisiä karkuun. :D en oo mikää paras
kukkien istuttaja ku pelkään nii paljo niitä
pörriäisiä. xD


Tältä mun kukkapenkki näytti sillon ku ei vielä ollu mtn. :D
Ja ton puhdistamisessa meni ikuisuus ja tuli niiiiin kuuma!

Tässä mun orvokit. :) vähä ne kyl piristyi ku laittoi maahan ne. ^^

Ja ostin pelargonioita, helpommalla nimel sanotaa pelakuu.
Tarkistin nimen purkista, etten puhu väärästä. :D 

ja tässä ne on istutettuna. :) kuva ei ihan anna
oikeutta niiden kauneudelle.
Rakastuin näihin kukkiin heti!! ♥

Mistä kukista te pidätte? :)

Työharjotteluaki on enää 2 pv jäljellä ja sit 
pariksi päiväksi kouluun. :)
Ja sit alkais kesäloma, sinänsä hieman harmittaa ku ainakaa
täl hetkel ei oo kesätöitä tiedos, vaik toisaalta oon iha
onnellinen ni pääsen ehkä käymää Kemis ja näkeen
vanhempia, mummoa ja siskoja ♥

Siskoja ja mummoa on erityisen ikävä! ♥



Tällasia paperiruusui oon töissä väkertäny. :)
Alussa noi tuntu kauheen vaikeilta, vaik edellee
ovat aika työläitä. :D mut ny oon oppinu sen tekniikan.

Joskus alkukeväästä otettu kuva, niinku näkyy aika
ruskeeta on ollu viä.



Mä niin tykkään kuvata luontoa ja jotenki kesällä
luonto on niin kaunis ♥ kaikki kukkii. :)

Tosin vaik kesäs on huonoo nää allergiaoireet,
ja ku astmaoireet pahenee niiku on tullu huomattua. :s
nii ärsyttävää! 

Mutta en valita ainakaa kauheena. :D 
Odotan jo kesäkuuta ja näkee sitten mihin
suunnitelmat minut vie! :) 

Ja eilen sain kuulla että tuleva kummipoikani syntyi,
joten siitäkin olen äärettömän onnellinen. :)
Ekaa kertaa minusta tulee kummi. 
Ja olen jo kaikki ihanan suloisia juttuja suunnitellu. :)

Ihanaa kesää kaikille lukijoilleni! :)

♥ merja

4 kommenttia:

  1. Ihania kukkia! Mullei oo vielä yhtäkään kukkaa pihalla.. Oottelen jos saisin valmistujaislahjaks jotain.. Anoppi kyllä jo lupas viedä miut puutarhamyymälään ja saan valita sieltä ihan mitä haluan :)

    Ihanaa kesää sulle! :)

    VastaaPoista
  2. Nii vielä ne on ihania. :D orvokit on vähä kärsineet, ja ykski oli ihan "kuollu" monta päivää. Mutku tänää menin ulos ja katoin, nii se oli heränny eloon. :D mietin hetken oliko joku vaihtanu paremman kukan tilalle xD Mistä kukista tykkäät eniten, vai onko mitää suosikkia? :) Pelakuut on kyl tosi hyvin säilyny, punaisen pelakuun lehdet on jopa lähteny leviämää ja tänää aamul huomasin et ne kukatki oli kasvaneet. :)

    Ihanaa kesää teille myös! :)

    VastaaPoista
  3. Muratit, neilikat ja lobeliat on mun suosikkeja ja pelakuun tuoksu on ihana, kun siitä tulee mieleen mummola <3 :)

    VastaaPoista
  4. mun mummo kasvatti aina semmosii kauhee isoja kasveja. :D mis oli yleensä vaa lehtiä, ettei kukkia. toki se edellee kasvattaa, mut vähä vähempi. :) iteki oon yrittäny ottaa mallia että osaisin pitää ne hengis ees. ;D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Olen iloinen jokaisesta lukijasta ja että joku näkee vaivaa ja viitsii kommentoida :)