Sivut

tiistai 30. huhtikuuta 2013

Työharjottelua ja kiireitä

On ollu todella pitkä aika, kun olen viimeks käyny
ilmottelemas tääl mtn. Pahoittelut siitä!

On ollu kiireitä, niinku aina ennenki. Vanhemmat oli
luonani, ja he ovat jo takas kotia lähteneet. Sit työhar-
jottelus on ollu kiirettä ja oon nii myöhää ain koton ettei
oikee jää aikaa oikeestaa millekään.

Kun illalla oon kotona, vähä aikaa istun, teen ruokaa
katon lempi ohjelmiani ja sit huomaanki et kello onki
jo 21.00 :D

Mut työharjottelus on menny tosi hyvin, aluksi totta
kai minulla oli kaiken maailman ennakkoluuloja että
mitenhä tää lähtee meneen.. mut ny oon rakastunu
siihen paikkaan! :) On ilo mennä joka pv sinne ja tehä
kaikkee uutta. :) Nyt oon paljon saanu tehä näyteikku-
noita sekä oon pöytiä somistanu. Iha mukavaa vaikkakin
se suunnittelu osuus ei oo mun juttuni.. menee heermo. :D

Kun vanhemmat oli käymäs, ni äiti sai napattua minusta
ja isästä yhteiskuvan ja olen siitä enemmän kuin iloinen. :)
Nyt aikuisiällä ei oo ollu ikin tilaisuutta ottaa yhteiskuvia
vanhempien seurassa ja isä on yleensä ollu kuvaamista
vastaan. :D yllätys

Jotain kuvia minustakin otettiin, eli tässä tulee muutama.
En ole sit itserakastäynnäitseäniolevaihminen. :D
Vaa en taho vanhempieni kuvia levittää netis, ku ne
tulee olemaa ikuisesti tääl vaik joskus blogin
poistaisinki.




Mattoa virkkaamassa.
Yritin kovalla vaivalla korjata laukkuani.

Mut oli tosi ihanat 2 viikkoa vanhempieni seurassa, harmi
vaa että aika meni nii nopeesti. ♥

Olen ny pari pv potenu jällee pientä hengen ahistusta, 
yskääki on sen seurauksena vähä, allergioista
puhumattakaa. Noh, sain sentää kivan nipun
reseptejä että eiköhä täs kohta taas olla
hyvässä kunnossa. :)
Ny alku keväästä silmät on ollu tosi kuivat, tai silmän
ympärys ja välil on tuntunu ihme kirvelyä.
Ja mul ny viimein todettiin allerginen astma, eli
mun astma on kausista, ainoastaa kesäsin, jos se
ny on sitä sit todella eikä jtn muuta...

Mut mukavaa vappua jokaiselle, joka vielä jaksaa
seurailla kuulumisiani vaik on nii pitkä tauko ollu! :)

Balloons In The Sky

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Olen iloinen jokaisesta lukijasta ja että joku näkee vaivaa ja viitsii kommentoida :)