Sivut

tiistai 9. huhtikuuta 2013

Uusi ilme!

Mitä pidätte uudistuneesta blogistani? :)
Yritin tehdä tästä vähän minunlaiseni. Uskalsin viimein eilen
ladata sen picasa ohjelman. :D Loppujen lopuks se oli
yllättävän helppo käyttää ja mä niin rakastan sitä ohjelmaa!
Tekis mieli kokoajan tehä sillä ohjelmalla jotain. :)

Eihä tää sivu ny täydellinen ole, mut yritän sitä aina tietyn
välein muuttaa paremmaksi. :) Ite tykkään vaaleista väreistä,
eri toten vaaleanpunaiseen taittuvaan, ei ollu varmaa vaikee
arvata. :D Niin siksi sivukin on tällanen hempeen sävyinen. :)

Ny on oltu pari päivää jo työharjottelussa, kyl siel iha
mukavaa on, vaik välil onki ihme oloja. Etten mä tiedä
mitä ajatella. Mukavaa vaihtelua koulunkäynnille, mut taas
joskus on nii puuduttavaa seisoo monta tuntii.
Alkaa nii sattuun jalkoihin. :/

Tällaiset kivat koukut koristaa minun vessan seiniä.
Niitä ostin pari kappaletta joskus monia kuukausia sitten, mut en oo saanu ikinä aikaseksi laittaa niitä.



Näihin vessan seinä koristeisiin kans tykästyin. ^^
(onneks ei ollu vaaleanpunasena) :D
mun mies ei ois muute tykänny xD hehe.

Mut jotenki tykkään tästä sinisestäki, kaakeleihinha näitä kuuluis pistää, mut ei oo semmosii. Ja hyvin noi iha vessan seinälki pysyy, oli hyvä tarra takana. :) Ostin nää Tiimarista, ku siellähä on iha uus juttu nää siivousvermeet ja siel oli näitäki myynnis, monia eri mereneläimii jne. :)

Onko liian imelii teidän makuunne? :D


- merja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Olen iloinen jokaisesta lukijasta ja että joku näkee vaivaa ja viitsii kommentoida :)