Sivut

perjantai 29. maaliskuuta 2013

Pääsiäinen! :)

Ny on taas muutaman päivän vapaat koulusta!
On kyl ollu sen verran puuduttavat päivät. Ensin meil oli monta viikkoa
4-6tunnin koulupäiviä, ni sit yhtäkkii ilmotetaan että 2 viimistä viikkoa on
melkee joka pv 8-16 :D IHANAA! 

On ollu pää kipee melkein päivittäin, kiitos koneella istumisten!
Ja tietty meil just ensviikon perjantaina on viimisillä tunneilla asiakas-
informaatiosta näyttö. Ollaa sellasella adobe illustrator ohjelmalla harjoteltu 
mainosten tekemistä jne. :) Juu ei mikään helppo kurssi. :D 
Mut ensviikon jälkeen alkaa toppi :) 

Odotan iha innolla toppia, ni näkee kuinka tää toppi sit menee. :)
8.4. meen siis suorittaan visuaalista toppia, ketä se ny kiinnostaakaan. :D 
Osittain hieman kauhistuttaa ku mä oon kaukana visuaalisesta ihmisestä
tai et mikä asia näyttää hyvältä ja mikä ei. Mä en vaa osaa, sitäkään!

Oiskoha pitäny lähtä opiskeleen jotain muuta? Ku tuntuu etten mä oo missään
hyvä mitä täs opiskelun varrella on tullu vastaan. :)
Tosin matikka meni hyvi, hmm. 

Halusin yks päivä nähdä ees vähän vaivaa mun hiusteni eteen. :D
Ku tuntuu että nykyään en tähän kauneuteen ole niin kovin panostanu.
Aina aamusin on niin kiire enkä jaksa vaa aamusin tuhlata aikaa
johonkin hiusten laittoon. :D Toki mä kampaan jne. :) 

Keittö. Nyt kahvinkeitinkää ei oo enää tiellä. :)
Niinku huomaatte mun pöytä on todella pieni. :D
Viikko on ollu aika täynnä kaikkee puuhaa.
Eli keittiöön sain siirrettyä sen hyllykön ja olohuoneki sai vähän
uutta ilmettä. :) Vein stereot varastoon ku en oikeesti käytä
niitä ollenkaan. Yleensä jos kuuntelen musiikkia niin ihan koneelta,
koska ei ole sitä mahdollisuutta että saisin stereon kautta musiikin
kuulolle. Ja sitku vein ne varastoon ni sain yhe pöydän lisää mihin
sit laitoin valokuvia jne. :) Yllätys sinänsä, oon kauhee valokuvien
hamstraaja. :D Mulla on varmaa reilu 10kpl valokuvia kirjahyllyllä.

Viime vuosina mä oon vaa tahtonu enemmän esiin kuvia joissa on
niin mahtavia muistoja elämäni varrelta! ♥
Ja isän mummon ja papan kuva on todella tärkeä kuva minulle!
En ole ikinä niitä tavannut, mutta siin kuvas näkyy niin paljon
vanhanaikaista tunnelmaa. :)


Tein eilen kinkkusarvia.
Tein niitä vanhempiani varten. Jotain suolaista, kun teen vielä
ensiviikolla leivoksia. Vanhemmat tulee 4pv, joten 3pv tulee
olemaan todella kiireinen. Pääsen vasta klo16 koulusta, ni taidan
iltamyöhään leipoa. Ja 2pv teen porkkanapiirakan jos suinkin ennätän. :)
En oo sitä tehny aikoihin ja itse oon tykänny siitä aina. 

Oletteko te koskaan syöneet porkkanapiirakkaa? :)

Ja se mun lahjaidea kyl meni uusiksi. 
Oon ny hommannu valokuvakehyksen mihin laitoin vanhempieni
yhteiskuvan. Tuli oikein söpö. :)
Sit teen sellaisen liinan mis on virkattuja kukkia.
Toivottavasti tykkäävät! :) 

Oikein ihanaa pääsiäistä kaikille! 

- merja



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Olen iloinen jokaisesta lukijasta ja että joku näkee vaivaa ja viitsii kommentoida :)