Sivut

tiistai 12. maaliskuuta 2013

ei ollu mikään ihanin päivä.

Musti ♥ vanhempieni koira. :)

Tämä on tällainen pikapika postaus :) Halusin kokeilla kirjottaa kännykällä,
ei ny mtn herkkuu ole :D Kone on kämpil ja oon mieheni luona yötä :)
Tänää kävin myös siel neurologil, jos joku on siis lukenu aikasempii juttui ku
kirjotin ongelmastani. Noh sain reseptin ja mulle tulee jossain vaihees
se lausunto tästä mikä mul on.
Toivon et ne lääkkeet sit auttais vapinaan :)

Mun pv ei menny ihan putkeen :D lähin klo 10.30 sairaalalle ja klo 11 en
ollu viäkää sairaalal.. Mä eksyin tai en oikeestaa eksyny vaa menin väärälle
tielle ja olin jo iha paniikis. Et monen kuukauden odottelu oli sit täs jos en
sairaalalle kerkii. Lunta sataa ja kyl pisti hieman ketuttaa.
Kädetki tärräs siit puuduttavasta ajelusta.

Luojan kiitos törmäsin yhtee kaverin tuttuun ja hän vei mut perille.
Yks kaveri yritti neuvoo mut ei siitäkää mtn tullu :D
Että ihminen osaa olla tyhmä, oon nauranu tänää omalle tyhmyydelleni :D
ei tsiisus.

Mut täs just pohdin, että onko kohtalo olemassa? Jos en olisi kääntyny takas
ja oisin vaa jatkanu minne lie tie ois mut vieny ni en varmaa ois kerenny
sairaalaa ja siinä oltas sit maksettu turhaa laskua..
Osa voi ajatella että puhdasta sattumaa, mut entiä. Ja kaiken lisäks yritin soittaa
sairaalalle "numero ei ole käytössä". Olin jo siinä vaiheessa että EEEIII!

Tää oli mun "maanantai" päivä :D
Oliko teillä parempi? :)

merja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Olen iloinen jokaisesta lukijasta ja että joku näkee vaivaa ja viitsii kommentoida :)