Sivut

torstai 7. maaliskuuta 2013

Koulua + perjantai vapaa! :)

Nyt voisin hieman kertoa mitä koulu maailmaani kuuluu. :)
Viikko on mennyt hyvin ripeesti.
Olen viihtynyt täällä mieheni luona ihan kivasti, niin viimein olin sitten
ti ja ke välisen yön omassa kodissani, ypöyksin.
Kyllä se ihan hyvi meni ja oli kivaa olla yksin ja tehä omia juttuja. :)

Koulus päivät on ollu ihan kivoja. Välillä on ollut toki vaiheita että oisin voinut
mielummin jäähä kotia. 3 päivänä jyskytti päätä koulussa,
vissiin niin hyvät ilmastoinnit tai jotku!
Heti ku kotia pääsi ni menee about 30min ni päänsärky loppuu ku seinään.
Ei mitään kivaa ku päätä jyskyttää ja alkaa huimaan. :ss

Noh ollaa suunniteltu meidän koulun aulaan olevaan lavaan jtn näyteikkunan
tyylistä juttuu. Joo ei voi taas muuta ku sanoo, että kiitos voitasko tehä jtn
muuta. :D Kokoajan pitää suunnitella jotain tai miettiä! :/

tässä mun tulos:















Ajatuksena oli siis suunnitella lavaan jotain. Aihetta ei sinänsä rajattu mutta itse
suunnittelin tähän paperille sellasta ranskalaistyylistä kahvilaa, siitä en tiedä
kuinka hieno idea on kenenkin mielestä. :D
Mut ope kyl kiinnostu siitä tosin sekin vähä kusi ja vähä muunneltiin kaikkee.

Ja olen tosi huono piirtään. :D mut tässä ei haettukaa piirtäjän lahjoja vaa piti
hahmotella toi lavan suunnittelu silleen mitä itse on pohtinu jne. :)

Kuva ei liity asiaan millään tavoin.
Tänä aamuna otin ku oli niin selkeän
näköinen ilma. :)
Asiakasinformaation tunnilla oli tänään semmonen pien muotonen tentti.
Eli ope halus vaa kattoo mitä ollaan opittu vai ollaanko yhtään mtn. :)
Oliha se aluks ku sai sen tehtävän kätee, öö "mitä mun pitikään tehdä" :o
Mutta kyl se itseni mielestä ihan hyvi meni,
minulle on tärkeintä että läpi menee. :)

Ja ainii sain toppipaikanki! Jos en sitä jo aiemmin maininnut?
Yhteen käsityö keskukseen, on vähän mun tyylinen ku sentää tuotteista tiedän
ees jotain. :D onneksi! :)
Mut saa sit nähä mimmonen paikka se tulee olemaan. :)

Nyt huominen päivä on vapaata ku tänään oli 10-16 koulua, tai oikeastaan
päästiin jo n. klo 15 ku saatiin tentti tehtyä mut siltikin. :)

Vooi ♥ Onpa minulla ollut joskus kaunis kisu.
Ihan tuli ikävä kun selailin kuvia. :(
Viivi ♥ 


Ja lopuksi. Oletteko nähneet tv:ssä sitä koristeelliset kakut mainosta?
Jossa niin mainostetaan sitä lehteä ja niitä tuotteita. :D 
Nii, menin tänään käymään Valintatalossa kun oli sopivasti aikaa 
ennen kouluu menoa koska jouduin Mänttään menemään vähän aikasemmin.
Ni eikö se samainen lehti ihanine tuotteineen ollut siinä ihan kaupan edessä. :D
Nii eka kertaa oon ollu mainoksen uhri ja ostanu tyyliin heti jonku tuotteen xD
Mä niin rakastan leipomista ja varsinki kaikkien leivonnaisten ym tekoa. ♥
Ni pakkohan minun oli ostaa se! :) Seuraavaa numeroo odotellessa missä
tulee pari tyllaa ja pursotuspussei niille mulla on enemmän kuin käyttöä! 






Tuli mukana noi perhos muotit, kakkuasetti ja sellasta koristehilettä. :)
Suosittelen ostamaan ketkä tykkääkään leipomisesta ja tuli mukana myös
lehti missä oli hyvin ohjeita eri leivonnaisten tekoon ja koristeluun jne. :)

merja ♥

2 kommenttia:

  1. En tiedä olenko lukenut postauksia jotenkin tosi huonosti vai mitä, mutta kiinnostaa kysyä että missä koulussa opiskelet? :)

    VastaaPoista
  2. En tietääkseni ole sitä edes maininnut. :) Mäntässä mä opiskelen (jos tiedät missä kyseinen paikka on) :D opiskeluiden jälkee mun ammattinimike on merkonomi, oisin tahtonu mennä siihe taloushallinnon puolelle ku tää esilläolo ei oo vaa mun juttu. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Olen iloinen jokaisesta lukijasta ja että joku näkee vaivaa ja viitsii kommentoida :)