Sivut

sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Virkkaus into ja suunnaton kiire!

Hei rakkaat lukijani.

Yritän päivittää postaustani mahdollisimman pian. Tällä hetkellä minulla on 
suunnaton virkkaus into, joten minun on tehtävä sitä niin kauan 
kuin sitä vain kestää. :D 

Olen tekemässä ystäväni tulevalle vauvalle vauvan tossuja sekä myssyä.
Voi olla että se myssyn teko vähä kyl tuottaa tuskaa vaikka on olevinaan
niin helppo. x/

Ja eilen käytiin taas pitkästä aikaa Tuurissa. Oli oikein antoisa reissu.
Löysin paljon aletuotteita. :) Ja tällä kertaa ajattelin vain itseäni, en 
ostanut kenellekkää muulle yhtään mtn. :D 
Niistä kuvia ja juttua vähän myöhemmin. :) 

Tässä on kuva minun visuaalisen kurssin
kansiosta. Osittain tämä tuunaaminen on vielä kesken.
Ja tuohon kansioon oli tosi vaikea tehä mitään,
kun on niin liukas pinta.
- merja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Olen iloinen jokaisesta lukijasta ja että joku näkee vaivaa ja viitsii kommentoida :)