Sivut

keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Kiireitä ja vähän laiskottelua siinä välissä. :)

On menny taas pieni tovi kun oon viimeks postannu. Mietin tossa parina pvnä 
että olisin vaan tehny jonku haastetyylisen postauksen. En vaa ole jaksanu 
koneelle ladata kuvia tai saatikka edes ottaa niitä, nii sen tähen tämä 
pienimuotoinen väli tässä kirjottelussa. 

Minusta teksti, ainakin joskus voi olla tosi puuduttavaa lukea jos ei näy kuvia. :)
Tai ainakin minun tekstit ku en näistä saa niin yliyli kiinnostavia :D 

Mutta niin, oon täs muutaman pvn ollu kotona (Mänttässä). 
Iha mukavaa on ollu vaikkakin joskus on ollu vähä tylsempää.
Tai ei tylsää, mut nii en osaa selittää sitä oloa. :s

Tein viime viikolla sellasen kukka-asetelman mun maljakkoon, ja sanon ny
ennakkoon oon TOSI SURKEE siinä! :D mut tykkään kyl kukista, 
mulla ei vaan toi materiaali riitä tekemään niistä yli söpöjä. :)
Joku vois tulla tekeen sen mun puolesta. :D 


Maanantaina oli sitten opintomatka Tampereelle. Oli ihan mukava reissu vaikka 
aluksi hieman epäilin. :D Bussissa oli niin hiljasta, että yllätyin tosin. :D 
Eikä onneksi tullu matkapahoinvointii matkan aikana, vaikka toki 
paluumatkalla loppusuoralla alkoi tuleen huono olo. Noi bussit on nii pirullisii 
ku niis rupee useimmiten oksenteleen, liian paljo heiluu tai jtn. 

Mut matka meni muuten hyvin. Käytiin Ikeassa sekä Ideaparkissa. 
En ollut koskaan aiemmin käynyt edes Tampereella Ideaparkissa, vaikkei
siinä ny niin mtn yliyli hienoa ollu. :D 
Olen käynyt muutamaan otteeseen Lahden Triossa, joka oli aikalailla
samankaltainen, mutta Lahdessa oli paljon mukavempaa. :D 
yhyy, ei nää enää usein niitä hienoja maisemia! ♥
Mut Ikeassa oli mukavaa käydä ja kierrellä. Näki kaikkia ihania punasia
ja vaaleanpunaisia juttuja mitkä oisin halunnu heti ottaa mukaan. :D 
Ja kummassakin paikassa, yllätys sinänsä ope oli keksiny meille
tehtäviä! Nice! xD

Ostin tällaisen lampun Ikeasta.
En voinu vastustaa kiusausta kun oli punainen.
♥♥♥

Oon ny kotona hitaamman oloisesti yrittäny vaihtaa järjestystä. Yhden hyllykön 
toin keittiöön, että sain laitettuu sen päälle kahvinkeittimen ja paahtimen. 
Ku tuntuu, ettei tääl keittiös mahu missään olemaan, nii nyt ne ei ainakaa ole 
tiellä eikä tarvitse kokoajan siirtää paikasta a paikkaan ö. :)
Viel pitäs stereot viedä varastoon ku en tee niillä vaa mtn, mut en voi antaa 
niitä poiskaa ku niil on tunnearvoo. 
Ja siit saisin taas yhe pöydän lisää laittaa jtn tavaroita. :D

Niiku näette tekstii tulee taas nii paljon, mut missä on kuvat? :/ 
Ei hyvä, ei ollenkaan.
Mut nii, olen jo vähä suunnitellu ku vanhemmat tulevat kylään
enskuun alussa. Et oon täs yrittäny askarrella jotain lahjaa.
Tosin seki voi mennä mönkään, ku ei kaikki valokuvat
mahu sillee ku mä oisin halunnu.

Minä ja pikkusiskoni ♥
Osku ♥ tää oli toinen koira mitä meillä
oli ja aivan ihana koira olikin ♥

 















Tällasta mä suunnittelen. Eli ois tarkotus tehdä mustalle kartongille nää kuvat,
tai enhä mä näitä kuvia tee. :D 
Mut siis liimata tollee vieretyste kahdelle riville, ja noita vaaleita neliöitä
kuvan ala sekä yläpuolelle. Eli sen pitäs näyttää sit valmiina
negatiivi filmiltä, vähä niiku elokuva kuvina, jos ymmärrätte. :)
Ajatus vaikutti hienolta, mutta en tiedä tuleeko siitä yhtään mitään. 
Kaikki sellaiset kuvat ei mahtunu siihen mitä oisin tahtonu mahtuvan.
Ja laitan enemmän just kuvia lapsuudesta ja vanhemmista kuvia,
eläimistä mitä on ollu ja on edelleen. :) 

Ja sit niitte kuvien päälle oisin vinosti laittanu jotain lauseita. Olisin tän koko 
teoksen liimannu viä johki valkoiselle kartongille ja kirjoittanu kuvien 
yläpuolelle muistojen taulu. 

Mut jää nähtäväksi.
Kuulostiko ihan kauhealta idealta? :D 

- merja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Olen iloinen jokaisesta lukijasta ja että joku näkee vaivaa ja viitsii kommentoida :)