Sivut

keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Herkkuja ja vähän kaikkea muuta.

Tässä parina pvnä oon leiponu, ihan vaan omaksi ilokseni. :)
Joskus se on jopa tosi mukavaa!
Muutama pv sitten leivoin suklaamuffinsseja ja niistähän tuli oikein
makoisia. :) Vein myös mieheni luo niin myös hänen pikkuveljellekin
kelpasi. :D Varmaan siks kun oli isoja suklaapaloja joukossa. :D



Nyt oon parina pvnä ollut täällä Mänttässä omalla asunnolla. Noi bussimatkat
joka aamu tuppaa tuleen vaa kalliiksi, nii pakko sit tääl olla.
Ja kyllä mä tykkään yksikseni olla, kun saa tehdä omia juttuja. :)
Katsella sarjoja mitä ei oo kerenny kiireellä katsomaan, leipoa, askarrella.
Ja kaikkee sellasta mitä sit toisen seuras ei viiti tehä ku ajattelee jos toista 
häiritsee tms. :D 

Koulussa tehtiin yhillä tunneilla sellaista mainosta yhel ohjelmalla.
Vähän kyl hitaasti se mainos valmistui, ainakin siltä tuntui. 
Se ohjelma on tosi vaikee, ainakin minun mielestäni. :D 
Ja sit loppu tunnit väsäsin työpaikkahakemusta yhtee firmaan.
Etsivät kesätöihin toimistosihteeriä ,jolla on taloushallinnosta osaamista.
Mähä kävin sen kurssin joskus viime vuoden lopulla, joka kyl kesti
helmikuulle asti. Ja tykkäsin tosi paljon laskuista jaku piti miettii. :)
Mut saa nähä suosiiko onni mua TODENNÄKÖSESTI EI 
Oon nii pessimistinen valmiiks :D 
Ku entiä haetaanko siinä sitte sellasta jolla on laajemmi kokemusta.
Ja mua aina rupee ahistaan noissa ilmotuksissa lause "toivotaa että
pysyt kiireissä mukana" tai jtn että osaa sopeutua siihen, nopeesti
pitäs oppii kaikkee jne.

Ja mä oon nii hitauden perikuva, koska mun luonteesee vaa kuuluu se
että oon epävarma uusista tilanteista ja mun pitää moniin asioihin
kysyä varmuutta ettei tuu virhettä. Kaipa se hyvä juttu on?
Mut jos pitäs yhel näyttämäl osata kaikki ni ei tuu mtn. :( 
Kyl sopeudun uusiin tilanteisiin, mutta se vie aikaa. 
Että joo, katotaa ni oon viä vuodenki päästä töitä vailla. :D
Mä niin tiiän, nii nähty juttu tää...

Mut siitä huolimatta hakemus on lähetetty. :)
Olempas sentää hakenu ^^


Mut sarjoista puheenollen, oon täs kattonu varmaa 4 jaksoo putkeen
Kauniita ja Rohkeita :D Ei tää ny mikää huippis sarja ole, mutta joskus
on kiva kattoo. :) 

Mitäs lempisarjoi teillä on? Vai katotteko joskus sellaistakin mistä ette
välttämättä ees tykkää? :) 

Mä katsoin ny alkuviikosta netistä sen Kidsing jota ny on mainostettu yks
sata kertaa telkas. :D Ni voi ei, heti sen ensimmäisen lapsen laulaessa nii
mä poraan. (itken) :D En tiedä mikä siinä on, mutta lapsen ääni on jotain niin
kaunista! Menee iho ihan kananlihalle. :')


Oikeastaan en katso yhtään suomalaista sarjaa niin ku ihan säännöllisesti.
Mun lempisarjoihini kuuluu, jos ny jotain kiinnostaa. :D 

- Pretty little liars (valehtelevat viettelijät)
- Fringe (rajamailla)
- Näkijä
- The vampire diaries (vampyyripäiväkirjat)
- Once upon a time (olipa kerran)
- Lemmen viemää
- Kosto

Löytykö yhtään samaa? :)

♥ merja




4 kommenttia:

  1. Ei saa olla pessimistinen sen hakemuksen suhteen vaan kannattaa pitää peukut pystyssä :D

    Noista sun lempisarjoista niin itekin seuraan tota lemmen viemää, tosin aika satunnaisesti :D

    VastaaPoista
  2. No mä oon, on nii nähty monet kerrat. :D
    Parempi olla pettyny jo ennestää ku liian toiveikas. :D

    Lemmen viemää on hyvä sarja, tosin kyl mäki saatan välil olla viikonki kattomatta ja silti oon vielä perillä mitä on tapahtunu. :D

    VastaaPoista
  3. Ite seurasin kans joskus tota Lemmen viemää, nykysin se on jääny vähän vähemmälle. Mut se on kyllä aika pitkälti sellanen sarja et jos kuukaudenki oot kattomatta ni oot suurinpiirtein kärryillä mitä siinä tapahtuu :D

    Muita mun lemppareita on Salkkarit tottakai !, Kosto, Pahan jäljillä, olipa kerran ja sit kaikki NCIS rikostutkijat ja Criminal Mindsit :D

    VastaaPoista
  4. Juu. Joskus mullaki oli pitkiä aikoja etten Lemmen viemää kattonu. Itseki tykkään välil kattoo noita rikosohjelmii. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Olen iloinen jokaisesta lukijasta ja että joku näkee vaivaa ja viitsii kommentoida :)