Sivut

sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Leivontaa ja pyykkäilyä. :)

Tää viikonloppu meni taas niin hujahtaen.
Miksi aina aika lentää siivillä kun on hyvää seuraa?
Miksei se ikinä lennä silloinkin nopeeta ku on äärettömän tylsää? :D


Piirakasta tuli toisesta päästä hieman tummempi. :/



Eilen sain aikaiseksi tehdä jauheliha-pekonipiirakkaa. :) 
Ajattelin ekaks tuleeko onnistumaan yhtään ja maistuuko liikaa suola vai
liian vähän. Ikinä en oo tehnyt pellillistä, yleensä semmosia pieniä vaan. :)
No tuliha siitä ihan syötävää IHME JA KUMMA :)
Tosin ois voinu olla enempi mausteita ja pekonia myös, 
mut nooh sit seuraaval kerralla. :) 



Aikasemmin viikolla kokeilin tehdä pipoa.
Ihan samalla tavoin mitä tein vauva kokoisellekin.
No hieman tuotti kyl tuskaa ja loppujen lopuks se pipo
oli aavistuksen verran isompi minun päähän.

Mieheni pyysi minua tekemään hänellekin, niin
siksi ensin kokeilin että onnistunko tekemään aikuisen
pään kokoista pipoa. :)

Ihan pirteet värit mut en mä tiedä sopiiko ton värinen
ihan minulle. :D 
Vai mitä te ootte mieltä? :) 

Kuva on otettu Kemistä, vanhempieni luota. :)

Ensikuussa vanhempien pitäisi viimein tulla kyläileen minun luo.
Odotan niin innolla sitä! ♥
Eilen just soittelin äidille ja varmistelin, että onko ne nyt varmana tulossa :D
Olen jo pohtinut kaiken maailman herkkui mitä voin
vanhemmilleni tarjota ku mun luona ei tyyliin koskaan vieraile kukaan.
Nii on aivan luksusta ku vanhemmat tulee ainakin
viikoksi kylään! :) 

Minulla on aina ollut tosi läheiset välit vanhempiini ja olen siitä todella kiitollinen.
Jos ois huonotki välit niin varmana selvittäisin ne, koska minua
ahdistaa aina kaikki ikävät tilanteet.
Mutta vanhemmille voin puhua melkein mistä vain
ja ne ei ole semmosia tosikko luontoisia että kestävät
huumoria jne. :) 
Ja mä rakastan niitä tosi paljon! ♥ Ne on auttanut minua
aina hädän hetkellä ja oon varmaa niille velkaakin tyyliin
omaisuuden. :D

Onko teillä hyvät välit vanhempiinne? :)

♥ merja





2 kommenttia:

  1. Ihan hyvät välit mulla on vanhempiini :)Ja oon miettiny tota samaa, että oon niille ihan hitosti velkaa :D

    Miltä tuntuu kun vanhemmat asuu niin kaukana eikä nää usein, varmaan kauhee ikävä?

    VastaaPoista
  2. Juu no mie oon semmoisen pienen omaisuuden velkaa :D hups. Mut yritän sit tehä kaikkee ite vanhemmille. Lahjoi yms. :) no en mä kovin herkästi ala ikävöimää, enempi ikävöin siskoani ja lapsuuden kodin maisemia :) toki vanhempiaki mut nähää 3-4kk välein ni hyvi kestää :) ei mee ainakaa hermo ku ei aina näe :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Olen iloinen jokaisesta lukijasta ja että joku näkee vaivaa ja viitsii kommentoida :)