Sivut

perjantai 1. maaliskuuta 2013

Pullan tuoksuinen koti




                                                     
Pullat menossa uuniin. :)

Tein sitten korvapuusteja. Ja muutaman voipullan itselleni. ^^
Rakastan voipullia ylikaiken. :D 

 ja TADAA!!





namnam.

Nyt tänään on luvassa sitten ruoan tekemistä rakkaalle. 
Saa nyt nähä mitä mä keksin vai keksinkö yhtää mtn. :D

Nii ja eilen illal huomasin mun viisaudenhampaas joka on puhjennu ni
jtn väriä hampaas.. mä niin rakastan jos se pitää poistaa. :(
mitään kipua tai oireita ei oo ollu, tai semmosia että ois tarvinnu mitään
särkylääkettä ottaa.
Nii eilinen yö meni ku mietin kaikkia kauheita asioita mitä voi sattua,
enkä saanut unta ku syke oli kokoaja korkeel ja rintaa pisti. 

           

Ja toki minulle ei vastattu ku yritin soittaa hammaslääkärille pariin otteeseen.
Noo kaipa toi hammas säilyy viä ensviikkoon?
Viime kertanen käynti ei vaa ollu nii kiva vaik laitettii puudutusta, ni aika
selvästi tunsin kaikki poraukset sun muut..! sen tähden pelkään viä 
enempi. 

Pelkäättekö te hammaslääkärissä käyntiä?
Vai onko se teille ihan helppo nakki? :D toivottavasti

Mut nyt pohtimaan mitäs ruokaa tekisin ja ehkä vois iteki syödä jtn
aamupalaa. :) 

- merja ♥






2 kommenttia:

  1. Mää en niinkä pelkää hammaslääkäriä, hiuka jänskättää ku ensviikolla ensimmäisen kerran porataan :D mulla siis ei oo 20 vuoteen ollu ku tasan tää yks reikä mikä nyt on ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinä onnekas! Mul on porattu varmaa 8v asti xD oon jo menny laskuissa sekasin. :D
      Aina muaki se poraaminen jänskättää et sattuuko paljo jne. :s
      Mut ny myöhemmi se tummuus oliki kadonnu. ONNEKSI.
      Oli ehkä toivon mukaa vaa joku mauste joka oli sinne jääny. :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! Olen iloinen jokaisesta lukijasta ja että joku näkee vaivaa ja viitsii kommentoida :)